ATT VARA KUND
* Hur blir jag kund?
Om du är intersserad av vara tjänster ring eller maila oss så bokar vi ett kostnadsfritt besök där vi går igenom dina
önskemål och berättar om hur vi arbetar.
* Vad behöver jag som kund tänka på inför städningen?
För bästa resultat ser vi gärna att ni håller ert städskåp uppdaterat med funderande dammsugare (dammsugarpåsar), mopp och hink.Vi har städprodukter och städtillbehör som
behövs.
För bästa resultat ber vi dig att plocka i ordning och undan så mycket som möjligt så att vi kan städa effektivt.
* Får man samma person som kommer varje tillfälle?
Nickoletta Städs mål är kontinuitet.
Som kund har du samma personal, veckodag och tid för tjänsten. Vid semestrar eller sjukdom ser vi till att du får en vikarie om du önskar det.
*
Vad händer om jag inte är nöjd med tjänsten?
Vi har kvalitetsgaranti på våra tjänster. Om du av någon anledning inte tycker att vi har utfört tjänsten
så som vi kommit överens om, kontakta oss så försöker vi åtgärda det.
SÄKERHET
* Vad händer om personalen gör sig illa ute
hos mig?
All vår personal är försäkrad under arbetstid samt på väg till och från arbetet.
* Vad händer
om något går sönder?
Nickoletta Städ AB har försäkringar som täcker eventuella skador på egendom som Nickoletta Städs personal orsakar.
* Hur arbetar Nickoletta Städ AB med säkerhet?
Vid anställning begär vi bland annat utdrag från polisens belastningsregister och all personal
arbetar under sekretess. Nickoletta Städ AB hat väl utvecklade rutiner för hantering av nycklar och larm och andra känsliga kunduppgifter.
BETALNING
* Hur betalar jag?
Fakturering sker i efterskott en gång
per månad. Betalningsvillkor är 10 dagar från fakturadatum för privatpersoner samt 30 dagar för företagskunder.